„WELEDA“ SĖKMĖS FAKTORIUS IR IŠTIKIMYBĖ VERTYBĖMS

Weleda_sekme

„WELEDA“ SĖKMĖS FAKTORIUS IR IŠTIKIMYBĖ VERTYBĖMS

WELEDA – pasaulyje pirmaujanti sertifikuotos natūralios kosmetikos ir antroposofinių vaistinių preparatų gamintoja. Jos asortimentą sudaro daugiau nei 1000 skirtingų vaistinių preparatų bei maždaug 120 natūralios ir ekologiškos kosmetikos gaminių. WELEDOS gaminių galima įsigyti daugiau nei 50 pasaulio šalių, o įmonėje viso pasaulio mastu dirba apie 2500 darbuotojų. Džiugu, kad jau daugiau nei dešimtmetį WELEDOS kosmetikos galima įsigyti ir Lietuvoje.

 

 

Kaip pasaulinis prekės ženklas, tiek socialinėje, tiek ekonominėje aplinkoje ji veikia remdamasi tais pačiais principais kaip ir įkūrimo metu. WELEDOS misija – suteikti ypač geros savijautos pojūtį kiekvienam.

 

 

Besidomintiems sveika ir natūralia kosmetika galbūt teko girdėti ir apie WELEDOS gamybos išskirtinumą – jis paremtas antroposofinės filosofijos principais ir unikaliu požiūriu į žmogų, kuris yra šios įmonės vizijos pagrindas: prisidėti visomis išgalėmis, kad pasaulis būtų ta vieta, kur žmogaus sveikata ir būties grožis dera su gamta, ši sinergija nuolat skleidžiasi. Kalbant paprasčiau, pagrindinis antroposofinės medicinos tikslas – savo gaminiais sužadinti natūralias gydančias paties žmogaus jėgas.

WELEDA – ISTORIJA, TRADICIJOS IR SĖKMĖS FAKTORIUS

 

  • Žvilgtelėkime į įmonės istoriją. 1920 m. Šveicarijos mieste Arlesheime ir Vokietijos mieste Štutgarte bendraminčiai įsteigė dvi panašios srities įmones,Weleda nuo 1921 kurios po metų susijungė – tai ir buvo oficiali WELEDOS veiklos pradžia.
  • Farmacijos laboratoriją WELEDA 1921 m. įkūrė trys intelektualai ir novatoriai farmacijos srityje: mokslų daktarė I. Wegman, chemikas O. Schmiedelis ir filosofas bei antroposofijos pradininkas R. Staineris (taip pat ir Valdorfo pedagogikos įkūrėjas). Laboratorija turėjo nuosavą R. Stainerio ir I. Wegman vaistinių augalų sodą.
  • Šios žymios asmenybės sukūrė pirmuosius farmacinius preparatus, vadovaudamosi esmine idėja, kad vaistai turi stimuliuoti paties organizmo gydomąsias galias. Visas įmonės pelnas buvo skiriamas antroposofinio judėjimo įkurtų mokyklų finansavimui užtikrinti.
  • Verslas sekėsi, todėl po kelerių metų buvo įkurtos pirmosios patronuojamosios WELEDOS įmonės Prancūzijoje, Nyderlanduose ir Didžiojoje Britanijoje. Įmonės vardo žinomumas sparčiai plito.
  • Bendrovės pavadinimas kildinamas iš germaniško žynės ir pranašės Veledos vardo, o įmonės logotipą, kuris, beje, naudojamas iki šiol, sukūrė pats R. Staineris. Jame stilizuotai vaizduojama graikų medicinos ir gydymo dievo Asklepijo lazda su aplink ja apsivijusia gyvate.

 

 

GERA ŽINOTI, KAD KOKYBĖ IŠLIEKA!

Įspūdinga, kad WELEDA visada išliko ištikima savo deklaruojamoms vertybėms. Šiame nuolat kintančiame pasaulyje tai padaryti nelengva, todėl kartais atrodo tiesiog neįtikėtina.

 

Per pirmąjį WELEDOS veiklos dešimtmetį sukurti klasikiniai produktai yra vis dar populiarūs ir mėgstami klientų iki šiol (tik ne visų šių produktų galima įsigyti Lietuvoje).

 

 

Maitinamasis plaukų aliejus

rozmarinų plaukų aliejus (sukurtas 1922 m.),

 

Beržų lapų eliksyras

beržų lapų eliksyras (1924 m.)

 

 

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „skin food“

„Maistas odai“ (Skin Food, 1927 m.)

 

 

  • Įmonės idėjų ilgaamžiškumą ir nuoseklumą rodo ir faktas, kad leidinį „WELEDOS žinios“ (Weleda Nachrichten), kurio pirmasis numeris išėjo 1932 m., galima užsisakyti iki šiol. Karo metais leidinys buvo uždraustas, o šiuo metu pasiekia net pusę milijono skaitytojų visame pasaulyje!

 

  • Pokario Vakarų Europos ekonominio pakilimo metu stipriai plėtėsi ir WELEDOS asortimentas. Pasirodė iki šių dienų gerai žinoma arbata žindyvėms (sukurta 1950 m.), šaltalankių eliksyras (1955 m.), pienelis voniai su levandomis (1961 m.), pėdų balzamas (1962 m.). Rinką ypač nustebino vaikiškas kūno aliejus su medetkomis (1960 m.) – tai buvo kūdikių ir vaikų kosmetikos linijos pradžių pradžia. Šių produktų pagrindą sudaro biodinamiškai auginamos medetkos.

 

  • Bėgant metams visame pasaulyje pirkėjai tapo labiau išprusę, ėmė labiau domėtis, ką valgo ir kuo tepa savo odą, todėl ekologiška kosmetika įgijo dar didesnę paklausą. Sparčiai didėjo ir WELEDOS atstovybių tinklas, peržengęs Europos ribas ir išplitęs kituose žemynuose.

 

  • 2007 m. WELEDA ėmėsi reikšmingos socialinės iniciatyvos – kartu su kitais natūralios kosmetikos gamintojais įkūrė pelno nesiekiančią organizaciją „NaTrue“. Ši organizacija apibrėžė ir tarptautiniu mastu pradėjo vartoti terminą „natūrali kosmetika“, o „NaTrue“ sertifikatas vartotojui užtikrino gaminio skaidrumą.

 

Matyt, tai ir yra šio prekės ženklo paslaptis ir sėkmės faktorius – meilė žmonėms, gamtai, sąmoningumas ir atsakingas žvilgsnis į planetos gerovę.

 

 

Weleda_sodai  Weleda_sodai

„Nėštumo kalendoriaus“ viešnagė WELEDOS soduose 2019 m. rugsėjį.

 

 

 

Nuotraukos @weleda.lt, @Nėštumokalendorius

Tekstas Elzės Gerdvilienės @Nėštumokalendorius, VŠĮ „Mediapressa“, © naudoti tik gavus raštišką sutikimą.

 

 

Rašyti komentarą